Yusmira Soy Collagen ; My Favourite!


baru je balik shopping.. petang tadi abah baik kerja, terus yayang ajak beliau shopping..
ah... dni tumpang sekaki la ape lagi ;p hehe..
saja ikut nak pegi beli stok minuman kegemaran..
yusmira soy collagen! yesss...
sangat sedap ^_^




dah seminggu stok yusmira soy collagen ni habis. tu pasalla melilau cari stok.
wajib beli di yusmira trading sebab leh dapat diskaun. hehe.. takpela diskaun 2-3 ringgit pon kira berbaloi la juga kan?


so malam ni boleh bercollagen la..
nyummm...




8 comments:

embun d tengah malam said...

beli byk2 k dni

* mEsSy * said...

dier berketul2 x??

*__*

ardinihumaira said...

to embun d tengah malam

hehe beli sekotak je hari ni.. no budget :P

ardinihumaira said...

to * mEsSy *

^_^ sodap tau yunk.. i bancuh cara kaw punya. guna air suam then goncang2! hahaha.. i guna shaker tuh.. senang. takyah kacau2..

Redbloodsnow said...

1st time aku tgk tuh..hehe

♥S@R@♥ said...

utk apa ni dni? gile jakun..haha

ardinihumaira said...

@Redbloodsnow


tu minuman soya yang mengandungi collagen untuk kecantikan dalaman. hehe.. tapi aku sies malas minum. seminggu aku memang ado cheat cheat tak minum. tapi kopi aku tak missed langsung. dasar kopi tegar aku haha

ardinihumaira said...

@♥S@R@♥

untuk gebu2 gtew kak. hehe ;p