ALZARA | Natural Dead Sea Beauty Salts



dni tak pernah guna produk ni. baru je beli minggu lepas kat cosway masa ke sana dengan ain sejurus selepas kitorang lunch kat pizza hut. tadi masa dni kemas-kemas barang terjumpa la garam laut mati ni. terlupa lak dni ada beli. belum cuba lagi... korang ada pernah cuba tak produk garam laut mati? dengar khabarnya bagus untuk kesihatan kulit.




antara khasiat garam laut mati adalah untuk melegakan masalah kulit seperti kekeringan, ketidakselesaan dan pengelupasan. ianya juga dapat membantu merehatkan badan kita selain mengambalikan kesihatan serta kecantikan kulit. pastu kalau yang jenis ada kulit sensitif pun elok guna garam ni. dni skang ni mengalami kulit sensitif sebab pakai jam. nak cuba garam ni mana tahu kot-kot leh legakan kesan sensitif tu...





p/s:
kalau korang pernah cuba, leh kongsikan pengalaman korang dengan dni ;)



3 comments:

* mEsSy * said...

ta penah try pown..


psstt!! sory lma ta jengah sini.. ampun2.. =)

Sahara said...

This is very attractive post for natural beauty,Always drink plenty of water, and cleanse and wash your face every night to get perfect skin. These girls are naturally pretty even with make up. on you can wear make up if you want but dont go over the top.Thanks for sharing the information.

Sahara said...

This is very attractive post for natural beauty,Always drink plenty of water, and cleanse and wash your face every night to get perfect skin. These girls are naturally pretty even with make up. on you can wear make up if you want but dont go over the top.Thanks for sharing the information.