Kek Bentuk Bas

-
-
-
saja menggatal minggu ni kerja cari design kek je sampai terjumpa kek bentuk bas. hehe... comellah pulak! jom cuci mata tengok kek ni... hehe...



















yang last ni paling lawa.. ^___^ warna-warni... bagi kat budak-budak tentu fikir ni mainan. ehehe... kreatif betul yang buat kek ni. tetiba teringin nak pandai buat kek fondant... nak belajar kat mana ye? huhu...


-
-
-

14 comments:

d_LA said...

comey giler..kalo dla sayang nk mkn..heee~~

Ena said...

kreatif giler kan dorang tu..

cik aiLebiu said...

tau xpe...sayang je nak makan..huhu..

wANieYZ said...

kek 2 comey sgt..konfem xsanggup nk mkn..huuhu

nurulfaridah said...

yg last skali mmg sgt comelllllllll :D

PutRee SeJiNjaNg said...

comel giler yunk...aku suka yg colorful tu...hehehhe..

azzey said...

ardinihumaira: blh wat g kelas ni dni! hu3..

Miza Yusof said...

kreatif betul. rasa sayanag nak makan sebab tak nak rosakkan. hehe

KimiCnoL said...

like kek no3..double decker..hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Dr Rozmey idola hatiku"

"2.Kelebihan Ayat Ruqyah"

Weeda said...

dini wat kek bas untuk hantaran...mesti comey..hehe

Zura said...

cute n sweet...

~nadyahoney~ said...

bler kek comel sgt rasa syg nk mkn

haszuraidah ishak said...

ha'ah..yg last tu comey sangat..mesti susah nak wat, coz very colourful..

eLiza said...

boleh belaja & boleh buat..pehtu boleh la jual RM250++ sebijik! heheheh

www.elyzabrownies.com
Customized novelty cakes!