Felt Craft | Korang suka keychain cute-miut tak?

-
-
-
dni ada beberapa koleksi keychain yang comel lotey untuk dijual. baru je siap dibuat semalam... kalau korang minat dengan keychain untuk sangkut kat handphone atau kat mana-mana bolehla usha mana yang korang berkenan... boleh request untuk tukatr penyangkut tu untuk letak di handphone atau jenis keychain ^___^






Harga: RM2/each
Kos pos: 60sen untuk setem / RM3[pos express]




no 1: AVAILABLE
no 2: AVAILABLE
no 3: AVAILABLE


AVAILABLE


AVAILABLE


AVAILABLE


AVAILABLE


AVAILABLE


AVAILABLE


AVAILABLE





ngeee... comel tak? hehe... kalau berminat leh emailkan pesanan ke amni_shiro@yahoo.com dengan subject email 'keychain'. stok amatlah terhad ya ;)










Berminat untuk order?


sila klik gambar di atas untuk ke blogshop dni ;)
Ardini Simply Shoppe











Penaja Blog:







17 comments:

cik sakura said...

comelnya..nak yang merah tu..nak tau bukan beli..ahaks..gurau je..

Zura said...

dini kalau dini buat bentuk huruf boleh x...

toyolkiut said...

wah..
comel la dni..
sempat lg tu..

[sutera kasih] said...

comelnya..!!!ada x bentuk iphone or ipad?hehe over pulak permintaan sy..

Tihara said...

wahh kretip nye

Oasis said...

Cumelnye...tapi nak pkai segan la plak. hehe

fadhdeela said...

knapa setiap gambo ada bubuh duit 50sen??

meh sini: Besar Dahh Dia!!!

Axie04 said...

kiutnyerrrr

~aSHa~ said...

kreatif nye..

shah-kayrul said...

comey semua keychain tue...dni buat la GA..bagi keychain tue ...hehhehehe

cheQmOomOo said...

comel2

Miza Yusof said...

comel :)

azzey said...

klu my princess mmg dia minat la nih..:)

amirah said...

comelnya..berseni sungguh..

SyUhAdA said...

dni..nak order byk, leh?
hehe~

alinac lover said...

comel giler~ huuuuu

Ct Arina said...

dni mmg teliti.. salute ah!