Apam Polkadot!

-
-
-
-
Alhamdulillah syukur nikmat... dapat juga dni merasa kelazatan apam polkadot yang dimasak oleh Yong. lama dah mengidam + teringin nak tempah... pucuk dicita, ulam mendatang... sediakan semangkuk budu lalu cicah dan dimakan.... ??? memandai pulak dni sambungkan ayat. miahahaha!





apam polkadot


hari tu kemain dni cakap nak tempah apam polkadot yang comey ni dengan Yong. tetiba Yong cakap, takpelah dulu.. dia nak bagi dni rasa... Alhamdulillah apam tu sampai dengan selamat ke tangan dni dari Kedah ke Kelantan ni... jauh apam polkadot mengembara nak kena ngap dengan dni :p







sesampainye apam polkadot tu... dni apo lagi.. ngappp!!! tak menyempat dah nak pegi cari kamera... snap je pakai henpon... xdan-dan nak try... lawa ooo apam polkadot ni. rasa macam nak jadikan sebagai hantaran la pulak. takyah letak sebakul buah.. letak je sebakul apam pokadot. aci tak? ^__^ lawa bangat pasalnye... nyummehhh pulak tu...







kalau korang berminat untuk menempah apam polkadot bolehlah ke Alinac Kitchen sekarang juga. RM30 sahaja untuk 100 biji! ^___^ berpatutan harganya, kan? jom serbu ramai-ramai tempah apam polkadot dengan Yong. dni pon nak tempah jugak ni... lalalala...




12 comments:

munna said...

comelnya apam dot dot yong buat...kak munna pun ada projek buat apam ni utk kenduri SIL minggu ni

misya said...

sedapnya

pena rozie said...

Nape die buat cantik. PR punyer tak sebulat tu.hu..hu..hu...

SyUhAdA said...

tu la..xdpt mkn lg yg yong wat..nmpak sedap..

lieynanilaz said...

cantik dan comel...macam sayang nak masuk mulut...keh keh.

cik violet said...

xjadi ar buat yg bulat2 tu..hoho

.: iEyLa :. said...

alorh..comeynye...
cam xsanggup je nak makan..hihi

Tihara said...

haah laa..kiut jek..skrg org wat apam design ni kan :)

ZianaRazali said...

budak2 pun suka nih kalerpul kan..:)
sesuai sgt buat hantaran kak..lagi jimat n comel..

alinac lover said...

hahhaha suka la tu dni hehhehe

nnti mkn lg ek

Cik Azizah said...

jijah buat tak jadi..tengok cumel jer ni..

qlah said...

qlah bru je lepas makan .

cedap..

fav qlah inti blueberry..