Kasut hantaran | Tersadai

-
-
-
-
>___<"


baru teringat kasut hantaran kawen dni hari tu tersadai je... tak guna... dni pakai dalam seminggu pertama masa sampai miri hari tu.. pastu tak guna langsung dah... alahai... sian kasut tu... tetiba hari ni macam teringin nak pakai...







oh kasut hantaran daku...
sorry kerana mengabaikan diri mu...
nak p amik pelok sat... sobsss...




-

26 comments:

Azura @ cik buaya said...

kalau xmo cik buaya nak leh x hehe gurau je :) btw cantik kasut :)

Peri PiA said...

KIV dulu ye dini,sebab ade baby :)

me suya said...

lorr napenyer tak pakai.. sayang tawww

mama maman aka yana said...

kasut kawin mama dah tak tau mana dah.. hahaha..:)

mas saari said...

cantiknya kasut hantaran dia, sayang tak pakai! heheheeee

anisalya said...

akak punya pun dah tak pakai dah. tak ada function. malas la nak pakai. hehehe...

Cik Azizah said...

pas bersalin nnti kak dni bergaya sakan yer..hee

Tihara said...

lawa kasut dini..carlo rino yea ? :)

Izan Ishak said...

cantik tu dni...

k.izan dah beli sandal baru. senang nak jalan bawak perut skrg.. hehe

atty's said...

takpe..nanti2 leh pakai tuh

fieda said...

pakai je la...sian dia tersadai je..

Cahaya Qaseh said...

laaaa, nape x kai kak?? sayangnye... cantikkk... >__<

ummiarissa said...

itulah nasib kasut ..agak2 tak nak pakai bagi je akak..he he he..lama dah tak pakai tumit tinggi ni,..he he he again..

Myra Jay said...

Alahai siannya kasut tu.. :)

Sama cam akak punya, tetiba kasut tu mengecil pulak...huhuuu

CaDLyNN said...

alala...sian kasut tu..sesekali pakai la ye..

AmirFX said...

Peluk ketat2 yerr.. Nanti terlepas lagi.. haha..

Salmiza said...

salam kenal... sy dulu pun mcm tu..dh setahun lebih berlalu br tringat kasut dan beg hantaran.. dh lapuk br pakai!

eiela said...

la kenapa tersadai? awatnya tak pakai.

Mama Zharfan said...

cun!! me tak reti pakai high heel sbb lenguh kaki :p

Ayumi Comot said...

huhu..comel la dini ni..peluk kasut tu kemas2 ek?^___^

cantik header dini..:)

sea_lavender said...

cantik kasut~~
nk pinjam la hehe =D

♥ Elin ♥ said...

TUH BARU KASUT ntah2 ada lgi kot yg tersadai :)

Sue_Echan said...

brg kenangan klw nk guna mmg trasa sayang.. lebih2 lagi kasut hantaran.

Affieza said...

Sian kasut tu terabai...sob2x...hehe

nuriz said...

ada bau kedai lagi pe

nanakimie said...

comelnya kasut tu..hehe...xpe,nanti2 boleh pakai lg kan:)