-
-
-
-
>___<"


baru teringat kasut hantaran kawen dni hari tu tersadai je... tak guna... dni pakai dalam seminggu pertama masa sampai miri hari tu.. pastu tak guna langsung dah... alahai... sian kasut tu... tetiba hari ni macam teringin nak pakai...







oh kasut hantaran daku...
sorry kerana mengabaikan diri mu...
nak p amik pelok sat... sobsss...




-

26 Comments

  1. kalau xmo cik buaya nak leh x hehe gurau je :) btw cantik kasut :)

    ReplyDelete
  2. lorr napenyer tak pakai.. sayang tawww

    ReplyDelete
  3. kasut kawin mama dah tak tau mana dah.. hahaha..:)

    ReplyDelete
  4. cantiknya kasut hantaran dia, sayang tak pakai! heheheeee

    ReplyDelete
  5. akak punya pun dah tak pakai dah. tak ada function. malas la nak pakai. hehehe...

    ReplyDelete
  6. pas bersalin nnti kak dni bergaya sakan yer..hee

    ReplyDelete
  7. lawa kasut dini..carlo rino yea ? :)

    ReplyDelete
  8. cantik tu dni...

    k.izan dah beli sandal baru. senang nak jalan bawak perut skrg.. hehe

    ReplyDelete
  9. pakai je la...sian dia tersadai je..

    ReplyDelete
  10. laaaa, nape x kai kak?? sayangnye... cantikkk... >__<

    ReplyDelete
  11. itulah nasib kasut ..agak2 tak nak pakai bagi je akak..he he he..lama dah tak pakai tumit tinggi ni,..he he he again..

    ReplyDelete
  12. Alahai siannya kasut tu.. :)

    Sama cam akak punya, tetiba kasut tu mengecil pulak...huhuuu

    ReplyDelete
  13. alala...sian kasut tu..sesekali pakai la ye..

    ReplyDelete
  14. Peluk ketat2 yerr.. Nanti terlepas lagi.. haha..

    ReplyDelete
  15. salam kenal... sy dulu pun mcm tu..dh setahun lebih berlalu br tringat kasut dan beg hantaran.. dh lapuk br pakai!

    ReplyDelete
  16. la kenapa tersadai? awatnya tak pakai.

    ReplyDelete
  17. cun!! me tak reti pakai high heel sbb lenguh kaki :p

    ReplyDelete
  18. huhu..comel la dini ni..peluk kasut tu kemas2 ek?^___^

    cantik header dini..:)

    ReplyDelete
  19. TUH BARU KASUT ntah2 ada lgi kot yg tersadai :)

    ReplyDelete
  20. brg kenangan klw nk guna mmg trasa sayang.. lebih2 lagi kasut hantaran.

    ReplyDelete
  21. Sian kasut tu terabai...sob2x...hehe

    ReplyDelete
  22. comelnya kasut tu..hehe...xpe,nanti2 boleh pakai lg kan:)

    ReplyDelete

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.