Dah tercabut permata cincin pertunangan daku...

-


sedihnyaaa... permata pada cincin pertunangan dni dah hilang! tak tahulah bila tercabut permata tu. sedar-sedar dah tak ada. nak cari kat mana pun dni tak tahu. dah bagitahu kat hubby.. naseb baik tak kena bebel. hehe... risau gak sebab careless. tapi dah dia nak tercabut nak wat cemano, kan... bukan dni sengajakan ;p







rupa asal cincin tu adalah kat dalam gambar bawah ni... cincin yang atas tu... cincin yang kat bawah tu cincin yang hubby kasi masa lamar dni. awwww ^__^





dah 4-5buah kedai emas kat miri nih dni tanyakan nak pasang diamond baru pada cincin tu tapi semuanya suruh tinggalkan kat kedai pastu cakap siap dalam 2-3hari. sies dni paling tak suka tinggal-tinggal barang gitu... so dni decide nak pasang nati balik Kelantanlah... senang. p je kedai yang dni beli cincin tu. tapi lambat lagi lah gamaknye. huhu... togel la dia beberapa bulan ni...


-

18 comments:

Eliss Mie said...

susah kalau ada batu permata ni. eliss pakai cincin belah rotan jer skang sebab cincin kawen asyik tercabut permata.huhuhu

Nafisa81 said...

ala kesian....tp lagi kesian kat koi pasal cincin tunang dah tak muat...en suami suh trade in dgn yg ngam dgn saiz baru jari...

LydSunshine said...

Sob..sob... sedihnya tgk cincin... huhu.. cincin bertunang dgn gelang tangan hantaran kawen akak semua dah kena samun. Huhu.

nur anis said...

alahai...hilang sebijik batu dah..tu yang susah tu kan cincin batu-batu ni..takut hilang batunya..

Cikpuan rara said...

tu lah risk kalau pakai cincin batu ni kan.

Chekgu Azrine said...

penah jadi kat akak jgk..kalau dlu mau 2weeks baru siap

Citarasa Rinduan said...

cicin tunang sis hilang btahun batunya..
serius.. bila nak masukkan batu baru, harganya mahal..
pitammm

Cinta Misteri said...

AduhaiƬ...hb bgs, jgn tinggalkn brg kemas d kedai yg tk dkenali. Nnti susut nilai plak berat timbangannya...who knows~~

Peri PiA said...

sabr ye dini,aduhai

mrs kayrul said...

besar pulak tue batu permata yg hilang..sabar la dni..kayrul pun bab2 kena tinggal emas kat kedai nie tak berani la

mrs kayrul said...

besar pulak tue batu permata yg hilang..sabar la dni..kayrul pun bab2 kena tinggal emas kat kedai nie tak berani la

azizah :) said...

alolo siannya.. tu la payah kan kalau tinggal kat kedai..xconfident je rasa bila di tinggalkan..huhuhu

shera haifa said...

alahai.. kesian. simpan laa dulu nti lagi bnyk yg tercabut kan

eiela said...

cantik cincinnya, tapi saya tak suka pakai cincin sebab rimas.

anisalya said...

sama la. pernah tecabut satu permatanya. hatar semula ke kedai mmg ambik masa 2-3 hari. alhamdulillah smp skg mata tu tak tercabut lagi.

Sue-Rya Qistina said...

nasib baik permata yg hilang, klau cincin yg hilang? hadohai..lg menangis x berlagu dibuatnye..

http://suriaqistina.blogspot.com/2012/06/diya-sofeas-baby-contest-2012.html

Myra Jay said...

Akak pakai batu permata gak, alhamdulillah sekarang masih elok..
Masa beli ritu risau gak takut tercabut, tp bila tengok ikatan kuat tu yang yakin terus beli :D

Izan Ishak said...

alahai.. dah tercabut batunya mmg takleh buat apalah dni. takpe... balik kelantan nnti bolehlah pasang diamond yg baru ye.

sbb tu kan k.izan tak pakai cincin sampai skrg ni. nak2 pulak bila dah beranak ramai. ada pun setakat pakai gelang tgn simple aje.