Tutti Frutti di hari ulangtahun perkahwinan yang pertama ^__^


 

dah lama mengidam nak cuba tutti frutti yang diperhebahkan kesedapannya. memandangkan di Miri tak ada tutti frutti maka haruslah dok terliur sakan nak try benda alah tu. pada 10/12/12 hari tu dni ada di kelantan. terus ajak asben keluar beli tutti frutti sebagai santapan istimewa di hari ulangtahun perkahwinan kami. dah bajet tak mo beli kek sebab nak celebrate skali anniversary kitorang dengan umi dan abahpada 19/12.




disebabkan teruja tengok ada perisa cappuccino kalau tak silap, sebagai penggemar kopi yang tegar terus merembat perisa tu. then nampak vanilla... lalu difikirkan mungkin sedap vanilla macam eskrim vanilla lalu rembat vanilla pula... nasib baik akhirnya terbuka hati nak rembat skali perisa strawberry. kalau tak, perghhh... menjawab la tak berapa selera nak menelan froyo tu.

 


kalau yang perisa buahan barulah sedap. perisa lain, tak sedap u ols... nyesal pulak rembat cappuccino banyak-banyak. kalo tau je daku hambik yang perisa buahan sajork. pendek cerita, tak ado dekat miri pun tak apolah... tak ngidam froyo dah... kih3... makan eskrim lagi nyummeh.



-

7 comments:

Naemah Abdul Malek said...

hehehe..yum yum, wat umi terliur je ni (",)

Peri PiA said...

ak dah lame xpekena TF,ade perisa cappucino ye

thanks bgtau,akak rase pon froyo mmg kena dgn perasa buah2han

Sue-Rya Qistina said...

akak x pernah makan pun TF ni. rasanya makan aiskrim lg sedap kot. hehe. lain org lain citarasanya n minatnya kan :)

Siti Asiah said...

Lama dah tak mamam TF ni, jauh nk g bl, kat Kuantan...skg dok layan CoolBlog plak...hihi

LydSunshine said...

Mmg pun perisa buah2an paling sedap. Saya paling suka guava. Rasa fresh je.

cik chinta said...

Xpnh try. Mhl x? Pnh try baskin robin je. Tu pon huby yg blikn, klo x, xdo nk try ni eskim mhl.

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak try lg walau dekat..hihi