Mimijumi pun tak layan



bai bai botol susu mimijumi. mama dah jual dah kat orang yang lebih memerlukan. darwish langsung tak layan botol susu mimijumi tu. pandang pun tak sudi. siap buat 'eeeeee' 'eeee' -_____-" sabojelah mama.


sekarang, mama dalam usaha nak wean off darwish dengan susu badan. masalahnya dia tak nak botol susu. tu yang mama jadi kesian dengan dia kalau tak BF. dengan gelas tak nak dengan botol ada straw pun tak nak. tatau nak wat cemana dah.

7 comments:

husna zahidi said...

alahaii..payah jugak kalau dah tak nak minum guna botol nih.. erk, pakai cawan jelaa..:p

Kniedaz said...

dulu, masa nak wean off twins akak tu, pun susah sebab diorang xmau minum dalam botol..satu hari tu, akak keluar..tinggal diorang kat tok diorang, bila dah lapar sangat, baru diorang minum guna botol..sebab kita ada, diorang manja, xmo minum dalam botol..cuma kesian la..kena nangis2 dulu baru nak minum dalam botol...

eima said...

alahai...camne ek nk buat ..ai tak de pengalaman

|| a - j . E . E || said...

oh nk ajar anak guna botol n start fm mmg mencabar. huhu

eray ayang said...

try bagi direct dari cawan..insyaallah

Chekgu Azrine said...

Ini kes sama dgn aish nih..
Even aish diajo dgn botol since kck..
Tp bila msk umur setahun lbh ttba dia reject susu botol

Amal Salleh said...

huuu mencabar gak kan? try guna sudu ?