16 June 2014

Tips bertudung | Bawal Bidang 45' jadi labuh


Assalamualaikum



hai korangggg! korang ada tudung bidang 45' tak? tak kisahlah tudung bawal ke tudung ruffle ke satin ke chiffon ke gojet ke ape ke ke ke ke tak kisahlah ^__^ yang penting bidang 45' atau kecik sikit. ada tips tau nak labuhkan pemakaian tudung tu. boleh jadikan bentuk pemakaian gaya shawl labuh. cantik sangat!





tadaaaaa!!!


lawa betul, kan? nampak labuh, selesa, dan sopan. macam fesyen shawl labuh/wide shawl pun ada. labuh bahagian depan dan belakang. dagu pun boleh cover sama. serious highly recommended kepada korang yang minat nak labuhkan tudung! so, korang jangan buang tau tudung-tudung lama. boleh berikan nafas baru dari segi penggayaannya. kena cara, Insyaa Allah... dapat berikan imej baru untuk gaya tudung korang. selamat mencuba!




p/s: tq kepada si adik manis yang sudi share gambar tips gaya tudung ni. love u!


;)

6 comments:

DISCLAIMER : Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen negatif yang berunsur fitnah dan penipuan yang diberikan oleh pembaca blog ini. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda pada post ini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.